Suomen ensimmäinen täysin digitalisoitu autojen verkkokauppa, Autoverkkokauppa.fi, ja Mestis ovat aloittaneet yhteistyön kaudelle 2023–24. Tämä kumppanuus tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa suomalaiset ajasta ja paikasta riippumatta – Helsingistä Rovaniemelle asti.
"On silkkaa hulluutta tehdä asioita samalla tavalla uudelleen ja uudelleen, ja odottaa eri tuloksia", Mestiksen operatiivinen johtaja Olli Aro sanoo.
"Autoverkkokauppa on ajan hermolla ja huomioi tehokkaasti kuluttajakäyttäytymisen muutokset. Myös Mestiksen digitaaliset kanavat ovat kasvaneet voimakkaasti viime vuosina. Näistä aiheista löytyi nopeasti yhteinen sävel, ja onhan Mestiksen sisäisenä missiona ollut haastaa vallitsevia, ehkä jopa tunkkaisia toimintatapoja", Aro jatkaa.
Autoverkkokauppa, joka on noussut lyhyessä ajassa yhdeksi Suomen johtavista autoliikkeistä, palvelee asiakkaitaan verkossa sekä myymälöissään Espoossa, Hämeenlinnassa, Tampereella, Turussa ja Vantaalla. Yrityksen taustalla vaikuttaa arvostettu autoalan konserni, Bassadone Automotive Nordic Oy, joka on myös saavuttanut Great Place to Work -sertifioinnin.
"Autoverkkokaupassa haluamme tarjota ensiluokkaista palvelua asiakkaillemme ja uskomme, että jokainen suomalainen löytää varmasti laajasta merkkivalikoimastamme aina sopivan menopelin. Autoverkkokauppa on vastannut haasteisiin määrätietoisesti keskittyen asiakaskokemukseen ja digitalisaatioon. Meidän on pysyttävä edelläkävijöinä, jotta pysymme kilpailussa mukana. Haluamme olla lähellä kuluttajaa ja yhteistyömme Mestiksen kanssa auttaa meitä siinä", sanoo Autoverkkokaupan uusien autojen myyntijohtaja Sami Håkansson.